Cestovatelský marketing
Chceš rozjet blog? Zviditelnit svůj Instagram? Prodávat přes e-shop?
Prozradím ti, jak na cestovatelský marketing.
Nasdílím ti veškeré rady a tipy, ale také nejčastější chyby, kterých se můžeš dopustit. Zodpovím následující:
Nad čím, z hlediska propagace, přemýšlet před cestou?
Na jaké trendy se zaměřit?
Jak si vydělávat cestováním?
Jak vytvořit web/e-shop?
Jak vydat knihu? Je lepší samonáklad nebo využít služeb nakladatelství?
Projdeme si také potenciál jednotlivých sociálních sítí, od Facebooku přes Instagram po TikTok či Clubhouse. Dozvíš se, jak si založit vlastní podcast, získat sponzory nebo vytvořit benefiční projekt. Mimo jiné i jak se dostat do médií, zviditelnit svoje přednášky a přednášet na těch největších festivalech.
Nejsem markeťák, ale čerpám z několika letých bohatých zkušeností. Cestování mě živí přes 6 let a mou největší odměnou je pozitivní zpětná vazba návštěvníků mých přednášek a především každého, kdo odchází motivovaný začít objevovat svět.
Kouknout na přednášku bez předplatného neboli zaplatím jednorázově a hned sleduji, max po dobu 30dní.
🔥 Koupit jednorázově za 500,- Kč 🔥Další přednášky které by se vám mohly líbit:
Informace o autorovi:
Slávek Král
Slávek Král cestuje už 9 let. Dvakrát objel svět stopem a na každém obydleném kontinentu strávil minimálně půl roku. Nastopoval přes 300 000 km po více než 86 zemích světa. V listopadu vyšla Slávkova první kniha „Stopařův průvodce zeměkoulí“, ve které najdeš ty nejzajímavější, nejbláznivější a nejextrémnější příběhy, co se mu na cestách stali.
Během 7 výletů navštívil 8 divů světa, pracoval v 19 státech, dobrovolničil na víc než 40 místech a navštívil 86 zemí. Stopnul si autobus, sanitku, pohřební auto, motorky, lodě, drogový dealery, policisty, koně i letadlo.
Slávek pořádá svůj „Travel Stand-Up Festival“ a vydává podcast „Cestování nové generace“.
Společně s ním jezdí i spolucestovatelka Corey, border kolie, která jede svůj vlastní instagram, i když zatím projela "jen" 28 států.